top of page
חיפוש

עיצוב לוגו שמחזיק לאורך שנים

הפעם אני רוצה לשתף אתכם על מאחרי הקלעים של עיצוב לוגו שמחזיק לאורך שנים.

והסיפור מתחיל כך:


נסעתי לבקר חברה טובה שילדה במזל טוב בבית חולים בתל השומר. בזמן שאני מחנה את הרכב בסמוך לבניין היולדות, קופץ לפתע מול עיניי – בענק - לוגו שעיצבתי לפני יותר מעשר שנים למרכז הלב בשיבא, עוד בזמנים שעבדתי במשרדי הפרסום הגדולים בתל אביב. כפי שאתם רואים מהתצלום הלוגו מתנוסס לו שם על הבניין שמח וטוב לב.


נסעתי לבקר חברה טובה שילדה במזל טוב בבית חולים בתל השומר. בזמן שאני מחנה את הרכב בסמוך לבניין היולדות, קופץ לפתע מול עיניי – בענק - לוגו שעיצבתי לפני יותר מעשר שנים למרכז הלב בשיבא, עוד בזמנים שעבדתי במשרדי הפרסום הגדולים בתל אביב. כפי שאתם רואים מהתצלום הלוגו מתנוסס לו שם על הבניין שמח וטוב לב.
עיצוב לוגו שמחזיק לאורך שנים

כפי שאני עושה בכל תהליך מיתוג – זכרתי שגם בתהליך המיתוג הזה היו מספר סקיצות כחלק מתהליך החיפוש והדיוק של הקונספט העיצובי – אז, כשחזרתי לסטודיו סיקרן אותי לשוב ולהסתכל על הורסיות השונות של הסקיצות אשר נוצרו והוצגו ללקוח כאלטרנטיבות שונות. לשמחתי הרבה מצאתי אותן שם. מגוון של אפשרויות שונת עם סיפור קצת שונה לכל אחת.


וכמה מהן כאן לפניכם:


1. מימין למעלה: קו חופשי שמצייר - צורת לב היוצאת מתוך הקו של המוניטור.שימוש בסמל חזק מעולמות התוכן הרפואי. העיצוב משדר נקיון, קלילות ותנועתיות.

2. משמאל למעלה: לב הנדסי הבנוי כ״טבעת מביוס״ עם זרימה אינסופית - צורה פשוטה שמשדרת תחכום, מורכבות ויצירתיות.


3. מימין למטה: צורה שמזכירה כנפיים של פרפר. רעיון של חיבור שני אלמנטים אשר יוצרים את השלישי שהוא לב העניין.


4. מימין משמאל: איזכור של דמות איקונית בתנועה שמרכז גופה הוא לב גדול - מרכז החיים.

הסקיצה שנבחרה על ידי הלקוח, וזו שעד היום ממתגת את המרכז, היא צורת איקון הלב האדום והמוכר אשר יוצא מהסימטריה ומקבל טוויסט של תנועה וחיות, בקוים עגולים ורכים, כאשר שני פסים עדינים של תכלת (כתכלת השמיים), מאזכרים ידיים המחבקות את הלב. הקונספט העיצובי של הלוגו הוא של אופטימיות וחיות שכן הוא מייצג מקום שערך החיים בו מקבל משמעות עוצמתית. והלב הוא לב ליבו של המרכז.


חשיבות עיצוב הלוגו

לוגו הוא למעשה התמצית הויזואלית של המותג. ה”DNA” שלו אשר מחזיק בתוכו את המידע הכי חשוב! והמרכיב הבסיסי ביותר בשפה הגראפית. מטרתו לייצג מסרים, וערכים ולבנות תדמית שתשרת את המותג לשנים רבות קדימה ותבדל אותו מהמתחרים.


מיתוג מקצועי נעשה בתהליך עבודה משותף עם הלקוח על ידי בחינת מספר כיווני חשיבה, והדגשת ערכים שונים ועל כן לרוב נדרשים לתהליך מספר סבבי סקיצות אשר הולכים ומדייקים את האפשרויות אל לוגו ייחודי, וזכיר, התפור אל מידותיו של המותג.


לא מעט אני נתקלת בעבודתי, בלקוחות אשר מטעמי תקציב מנסים לחסוך בשלב החשוב הזה של תהליך המיתוג, ומדלגים על שלבים כל כך חשובים של חקירה, חשיבה, חיפוש ודיוק של הייחודי בכל עסק/ מותג, ויוצרים את הבידול שו אל מול המתחרים. הדיוקים הללו הם גם למעשה הבסיס לתקשורת החזותית אל מול הלקוחות. 

על כך נאמר - לוגו שקונים בזול – קל להחליף כמו חולצה שקונים יד שניה. ודוקא בבגדים אני בעד מציאות יד שניה ☺ אבל לא במיתוגים!


אני כאן עם הרבה נסיון, יכולת הקשבה עמוקה לכל לקוח ואהבה לעיצוב ולבניית מיתוגים שיכולים לחיות שנים ארוכות.


Comments


רוצה לקדם את הנראות כך שהחומרים הגרפיים

ידברו את הלב של העסק שלך?

אני יודעת להקשיב!

התקשר לשיחת יעוץ חינם 

נבדוק יחד אפשרויות למינוף העסק שלך!

  DESIGNFUL DESIGN © 2018-2020 . All rights reserved

  • Facebook Classic
  • Google Classic
bottom of page